vrijdag 2 september 2011

Prachtige lucht

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik ga vanavond eens even naar buiten. Wat dat betreft had ik 4 hoog in het ziekenhuis wel een geweldig uitzicht op de mooie luchten. Nu moet ik er zelf weer achteraan. En dat is ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, is zeker leuk. Ik verwacht vanavond ook weer mooie luchten.:-) succes!!! Ik zie graag je foto's tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie wolkenlucht en dan die luchtballon als eyecatcher, Prachtig!!!
    En leuk dat je een weblog bent begonnen, succes!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Coby:-) Ja, hier kan ik dan wat foto's kwijt. Ik heb ook nog plentypixels, maar daar moet ik mee aan de slag. Als ik daar de energie en tijd voor heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen